🌐💻 کارگاه آنلاین
تبلیغات
به قول وینستون فلتچر
یکی از شیوه های ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی است.
در گذشته، تبلیغات به عنوان تنها راه ارتباط با مشتری و ارسال پیام به او تلقی میشد. اما امروز دانش بازاریابی به ما آموخته است که هر محصول یا خدمت یا برند، به شکلهای مختلف با مخاطب و مشتریان بالقوه و مشتریان بالفعل خود رابطه برقرار میکند. اما شاید هنوز هم از همه مهم تر و تأثیرگذارتر همان تبلیغات باشد.
در این کارگاه با آشنایی صحیح و اصولی مفاهیم و روشهای تبلیغات، برای مدیریت تبلیغات کسب و کار خود توانمند خواهید شد.
+ سرفصل های دوره:
- پیش نیازهای تبلیغات
- تعریف و جایگاه تبلیغات
- تحلیل وضعیت
- برنامه ریزی تبلیغات
- کپی رایتینگ
- مبانی کمپین نویسی تبلیغات